I hate it when I have to break your heart..

Är det något jag verkligen hatar så är det att såra en människa, att göra någon besviken.. Att behöva se hur deras ögon tåras och hur det knyter sig i halsen när de ska försöka säga något. Jag hatar att se hur man bara krossar någon hjärta, man ser hur något dör inom dom. Jag hatar det, det är hemskt.
Och nu måste jag göra det mot en kille som jag varit med i 1/4 av mitt liv. 25% av vem jag är har blivit format av vårt förhållande. Han har funnits där varenda dag i nästan 5år, och nu är det slut. Nu får jag inte se eller prata med honom mer. Även om det är en lättnad så känns det overkligt. Och jag är rädd. Innan kunde jag lägga energi på våra berg-o-dalbanor nu är det jag som står i fokus, jag har bara mig själv. Jag känner mig ensam.. Maria Montazami sa det bäst 'naken, rädd, exposed' ja ungefär så känner jag mig. Har svårt att uppskatta friheten... Men det kommer väl. Ser ändå fram emot en singelsommar där jag kan göra va jag vill. Dansa, festa, ragga upp snyggingar på stranden, ska njuta av allt jag inte kunnat göra dom sista åren. Men inte riktigt än... Riktigt redo är jag inte, har några veckor kvar att återhämta mig efter aborten, sen skall jag ta tag i min skola o mitt körkort. Så fort alla bitar så sakta börjar falla på plats så är det dags, men inte än..
Peace
älskar mina nya leggings! är dom inte coola? ;)
ett hm-fynd... <3

Kommentarer
Postat av: jessica wallin.

hej!

följ gärna min blogg, har runt 600 besökare VARJE dag! :)

kram. ♥

2011-04-26 @ 18:54:27
URL: http://jesssicawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0