WTF?

Känner mig lite aggro just nu. Inte lite heller.... Jag vet inte ens var jag ska börja. Fick veta hur mitt ex firade sin valborg idag.. De hade suttit ute o druckit när min hyresvärds pojkväns dotter kommer fram till honom. Ja, hon och jag är vänner, det var hon som fixade mitt förra jobb till mig bla. Hon och jag har suttit i timmar och svurit över 'E' när det har varit bråk.. Iallafall så slog hon sig ner hos 'E' o hans vänner, senare på kvällen tog de LSD. Redan här var jag överlack, att hon beslöt sig för att umgås med dom och att de sen tar syra tillsammans?? btw, jag har aldrig testat syra men har alltid varit jävligt sugen på det, men 'E' har varit emot det... Sen hade horfan varit flörtig som få o lagt benen över 'E's ben o bokstavligt talat försökt knulla med honom. Men det hade tydligen inte funkat så hon hade hånglat upp en polare till honom istället. Och nu är hon vän med dom allihopa på fejsbuk och det verkar som om hon planerat att börja umgås med dom permanent. WTF LIKSOM?! men men va ska jag säga..
O 'C' hade accepterat min vänförfrågan innan idag, bara för o ta bort mig igen. Var glad att jag kom på att jag har lovat att vara med på fest här hemma på lördag, o på lördag var det egentligen bestämt att jag skulle träffa 'C', så han blev ju fett inställd. Han svarade med ett 'okej :(' och jag sket i o svara han så skrev han 'när får jag träffa dig då?' och eftersom jag inte har tågpengar och han har sagt att de löser sig för han e ofta i malmö så skrev jag 'när som helst utom på lördag, bara till att höra av dig när du e här nere :)' o han har inte svarat på de o jag tänker inte jaga han heller.. För jävla trött på killar för det.
Och så ska jag sitta här hemma på lördag, det är min hyresvärds kille som nollar så hans dotter lär vara här, så ska man sitta o se henne i ögonen o falsk som hon e kommer hon le och ljuga röven av sig. Tror inte ens jag ska säga något. Pallar inte drama.. Får räcka med 'Hade du kul på valborg?' med rätt röst. Får börja öva på den sålänge.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0