FEED ME!

Usche ja fyyy i helvete va jag e hungriiig! det e nåt av det värsta med att vara gravid o pank o inte ha nån mat hemma. Jag gör mitt bästa för o hålla igen på den lilla mat jag har så den räcker till nästa löning, men inte lätt när magen skriker efter mat var tredje timme! Nu har jag ju gått snart halva tiden o aptiten ökar mer o mer för varje dag. För o inte tala om törsten.. dricker flera liter vatten om dagen, vaknar 2-3ggr varje natt o sveper o fyller på mitt vattenglas som alltid står brevid mig. Detta är jobbigt.... men förhoppningsvis är det sista veckan nu, jag skiter i hur lite lön vi får och hur mycket utgifter vi har, nu ska aborten prioriteras! Om jag sen får gå utan mat i en vecka, så braaa då, då blir jag kanske av med bebiskilona.
Men men mamma är på väg hit, har lite smått o gott med sig. Hon har virkat en mus till tisemisen, sen har hon med sig vitlök o basilika så att min tomatsås jag ska leva på nu i några dagar blir liite roligare. o sen får jag  låna hennes gamla lur, min har flippat ut helt. Batteriet är helkass, kan vara fulladdat sen pratar man i den tio minuter så dör den, sen är det glapp där man sätter i laddaren så inte går den o ladda upp heller. Hyfsat störigt.
Nu måste jag försöka hitta nåt att äta, snodde en macka o lite vindruvor av min hyresvärd vid tio i morse, men nu krampar magen som om jag inte ätit på en vecka så får se vad där e i köket... är ensam hemma nu så får passa på o göra en plundring.
Peace
hade suttit fint nu
hade suttit fint nu...

Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Oh, det lät jobbigt. Jag är lite i samma sits. Jag är inte gravid, men jag är pank och vill typ äta hela tiden för att jag har hämmad hunger- och mättnadskänsla. Tur att jag har snabb förbränning också, haha. Men är det inte för sent att göra abort nästa löning? Bra att du prioriterar det i alla fall!

2011-04-06 @ 14:42:25
URL: http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0