It's a lovely day

Det blev en trevlig dag idag :) Elr ja, dagen är ju inte slut så ska inte säga för mkt hehe... Hela huset vaknade strax efter jag skrev inlägget i morse, så jag kokade te och kaffe till alla och hyresvärdens pojkvän lagade fattiga riddare. Vid tolv stack vi iväg till kontoret, städningen tog 1½-2h, precis lagom snabbt. Efteråt vart man duktigt kaffesugen och eftersom vädret var så fint bjöd den andra inneboende på fika i solen :) mysigt. Blev kaffe o cigg o lite fönstershopping på vägen till bussen. Nu ska jag äta, har pommes i ugnen o medans de blir klara meckar jag en så jag kan gå ut direkt efter. Skön dag idag, hoppas kvällen blir lika bra. :)
peace

Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Det lät som en riktigt trevlig dag! Roligt när en dag känns allmänt jättetrevlig, fastän man kanske inte gör något speciellt. Känslan är underbar.

Hoppas att du har en lika trevlig påsk.

2011-04-20 @ 10:05:32
URL: http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0