Jag e för kass

nu har det återigen gått två dagar utan att jag skriver, men denna gången har jag faktiskt ingen ursäkt..
AMEN NASTYYYY ursäkta men jag ska bra spy min hyresvärd har djuriskt sex
sådärja tur att hennes kille kommer snabbt så man slipper lyssna på det hela frukosten..
Hade myskväll igår med baby, längesen vi bara lade oss ner och mös. Kollade på den senaste harry potter och åt chips :) blev även lite mysigt missionärssex hihi säg vad ni vill men för mig e 'älska' missionären med tända ljus typ ;) sen är det lite trist, för förra gången jag gjorde abort så hade jag och baby sex alldeles för snabbt, man ska egentligen vänta upp till 3v men vi va på de efter knappt en vecka och sedan dess har det gjort fruktansvärt ont varje gång han kommer för djupt in, så vissa ställningar tex doggy är helt uteslutna, vilket är jävligt tråkigt. Jag kan leva med missionären, det är faktiskt min favorit - har lättast för o komma då haha, men min kille håller inte med, han vill ha akrobatsex då o då så då är det bara till att bita ihop o gilla läget.
Tycker lite synd om han och det är faktiskt ett under att han under dessa fyra åren inte varit otrogen mot mig... (förutom när han var i thailand 2mån, men hallå, det fatta jag ju redan när han boka resan o de köper jag faktiskt) När vi träffades var jag 15 år gammal, man hade liksom lite mer fart i kroppen då o lite mer hormoner i omlopp, as a mather of fact hans första smeknamn på mig var kåtmonstret haha men sen efter 1-1½år gick det utför. Han jobbade om dagarna och när han kom hem var han trött så ville jag ha action fick jag fixa till det själv. Sen en dag när jag ligger där kåt som ett djur o smeker han över hela kroppen o försöker kyssa honom så säger han ''du e på mig varenda jävla dag tror du verkligen att det ska funka alltid?'' inte ordagrant kanske men det var vad han sa och det dödade mig helt. Sen dess har jag haft feta problem med att ta initiativ till sex. O nu efter 4år e de va han klagar på, att jag aldrig tar initiativ till sex, att jag bara ligger där.
Sen en sak till, han älskar avsugningar. Precis som alla killar. Men jag klarar inte det. Det finns två anledningar, för det första hängde jag ihop med två riktiga horor när jag var 11-13år, de kunde bestämma träff med upp till 15 killar som sen stod på rad för att bli avsugna. Jag kan helt ärligt säga att jag INTE tog del av detta, jag tappade oskulden efter jag slutat umgås med dessa brudarna. De gav mig avsmak på sex om man säger så. De satt i webcamen o visade på dildos o bananer hur bra det var på o suga sen kom det ett helt gäng och de lottade om vem som skulle va tvungen o ta 'den fule feta' osv, så såg dagarna ut. Jag såg vad de gjorde, jag såg hur killarna tittade på dom och jag tänkte att det där ska aldrig bli jag. Så det är första anledningen till att jag har svårt för avsugningar.
Den andra är att när jag var 6-8år kommer inte ihåg exakt men jag hade fortfarande barbies och våningssäng och spelade super mario, vet inte om jag hade börjat skolan tror ej. Så har mamma sin kille och hans son hemma hos oss. Sonen, mattias, var 15-17 nåt sånt. Han älskade att passa mig och vi spelade alltid spel, tv-spel elr brädspel. Sen just denna gången, så undrar han om jag vill se hans snopp. Jag blev lite ställd och även om jag anade vad han menade var jag inte säger så det blev ett tveksamt 'ja', han tog fram den o jag blev inte rädd elr äcklad jag bara wow typ en sån har jag aldrig sett förr haha sen visste jag någonstans att det vi gjorde var fel så då blev det ännu mer spännande. Sen ber han mig pussa den, men det ville jag inte. Sen kommer jag inte ihåg riktigt detaljerat va som händer men han försöker trycka in den i munnen på mig, sen när han inte lyckas tar han av mina randiga strumpbyxor jag hade på mig lägger mig ner o försöker få in den, men de säger ju sig själv det var smått omöjligt. Sen kallade mamma att det var mat sen var det inte mer med det. berättade detta för min mamma för nåt år sen så nu vet hon iaf vad som hände
Men dessa två händelserna tillsammans gör att när baby ställer sig framför mig o vill att jag ska suga av han, det går bara inte det blir tvärstopp o hjärnan. Så säger han 'men ge han en puss iaf' ahhhhhhhh han förstår verkligen inte hur det känns jag har berättat för han men tydligen inte tillräckligt för han respekterar ju inte det. Visst jag kan förstå att han vill ha en avsugning då o då speciellt om vi nu ska tillbringa resten av livet tillsammans, men han får 'lägga fram det' på ett annat sätt. Jag vill inte känna mig som en hora, o jag vill inte känna mig 'antastad'. Jag hatar detta. Att inte kunna göra min kille nöjd en enda fucking gång... O det värsta e att ibland hoppas jag att han ska hitta en KK så att jag ska slippa allt sånt här...................
peace

Kommentarer
Postat av: ojsemma

veckans blogg nu, allt du behöver göra är att kommentera inlägget att du är med :)

2011-04-03 @ 14:28:13
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0