Magiska stenar?

Nu drömmer jag om den dära jävla skogen igen. Fast åtminstone ingen mardröm, så fort det börjar likna en vaknar jag. Jag börjar hitta till stugan själv nu med, innan började drömmen där elr så bara hamnade jag där nu kan jag gå ut i skogen till stugan o hem igen om jag vill. Fast drömmenjag hade idag slutade med att jag skulle till stugan för o hämta nåt elr göra nåt kommer inte ihåg så skulle jag gå dit själv, och jag blev osäker på vägen och ville ha någon med mig, då vände sig alla emot mig stämningen blev otäck och jag vaknade. Ametisten jag fick av mamma hjälper kanske ändå :) har ju till o med vaknat av mig själv, I NORMAL TID, sista tiden. Sover inte längre 13h.
Idag har jag lite att göra, ska vara på andra och sista besöket hos den där värdelösa kuratorn vid 3tiden, innan dess tänkte jag komma bort till vägledningscentrumet o fixa mig en skola till hösten. Får se om jag pallar stressa så jag tar det innan kuratorn, elr om jag tar de efter. Om jag hinner.
Ojdå, kolla precis kalendern och ska vara hos kuratorn redan kl13 så det blir ju fixa komvux efter.
Nu ska jag njuta av min frulle till lite fejsbukspel.
Peace
''Ametisten är en sten med starka och renande vibrationer och passar mycket bra att använda vid meditation och healing.
Under kudden eller buren till sängs hjälper ametisten mot sömnproblem och mardrömmar och förhindrar att man försover sig.
Ametisten är en mäktig resesten, skyddar mot tjuvar, sjukdom och annan fara.''

ni kan läsa vidare här.... http://paranormal.se/topic/helande/ametist.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0