Peppfredag? Deppfredag........

Jahapp va fan ska man göra idag då? Vaknade på bra humör men det har gradvis ersatts av ångest. Baby bara tjurar om allt. Fattar inte va de är med han... Han är ledig idag, det är fredag, även om vi inte har några pengar så hade han kunnat komma hit med mopsen så kunde vi tagit en mysig promenad.. Men nej, han har kollat UFC sen han vaknade, och nu är han trött o ska vila. Seriöst?
Tror jag ska gå in på hm.com o dämpa min ångest lite. Har ju trots allt någon hundring kvar att handla för där. Elr nä, de ska jag inte. Ska inte maxa min kredit igen så jag måste betala in en tusing i månaden till dom. Men va fan ska jag då göra?????? :(
jag blir deprimerad...............'
peace

Kommentarer
Postat av: tatiana

fan vad söt!

2011-04-04 @ 13:58:47
URL: http://typicalday.blogg.se/
Postat av: Marina

Gulli :)

2011-04-04 @ 22:30:25
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0