The black sheep

Asså jag är för gammal för att få höra saker som att jag inte får gå hemifrån förrän jag städat. Vem fan tror hon att hon är? Precis som att hon läser min post o tar sig friheten att tvätta, krympa och trolla bort mina kläder. Är så trött på detta jävla dårhuset! Hon klagar på att jag aldrig städar 'gemensamma utrymmen', men vafan jag sitter på mitt rum hela jävla dagarna?? Jag går ner i köket när jag ska ta något att äta men jag äter fan i mig på mitt rum. Den andra inneboende vistas i hela huset, sitter nere i vardagsrummet framför tvn varje dag och äter osv där nere, o jag har då aldrig sett henne dra ett drag med dammsugaren utanför hennes rum. Men just det ja, hon är ju 'den ordentliga'. Det är ju jag som ska ta skiten, slackern.
F U
.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0