Upp o hoppa, klockan är efter 8!

Ja då sitter man här.. Har en nykokt kopp te och två mackor, bredda med både smör och mjukost och skinka för att det inte ska bli så torrt direkt på morgonen. Ser inte alls fram emot tiden hos kuratorn om två timmar, inte det minsta. Fick en imodium och nåt lugnande av min hyresvärd igår kväll, de tillsammans med två holkar var väl lugnande om nåt... Så jävla skönt. Bara kände hur allt sköljdes bort på nåt sätt. Kunde fortfarande se problem men allting klarnade lite då mina känslor var ur vägen, och det behövde jag verkligen igår. Mådde rätt kass igår med, sen när baby kom hit började vi bråka direkt.. Sen efter att jag slängt ut han satt jag nere i köket och skakade och kände hur det knöt sig i bröstet kunde inte andas ville bara spy, det såg min hyresvärd och vad hon än gav mig var det precis vad jag behövde.. Så jag kanske inte var helt fel på det när jag sa att jag överväger antidepressiva.
Men men bara för att jag har vaknat på rätt sida idag kan jag ju inte skita i allt, problemen finns kvar och jag måste ta tag i dom. Så det är väl bara till att käka upp, duscha, o masa sig bort till KK. Måste in för blodgruppering med så har ju mer än en anledning att ta mig dit :) om jag har ork och lust över efteråt tänkte jag sticka bort till vägledningscentrumet o prata med en syo, men jag tror inte jag gör det idag. Annars gör jag det på måndag innan elr efter jag varit på KK kl15.. de löser sig.. för en gångs skull känns det verkligen som att det gör det..
o solen skiner :)
peace

Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Smålands Största Gayblogg

Hej Hej!

Hur mås de? :)

Kram!

2011-04-15 @ 10:00:24
URL: http://gaylifet.blogg.se/
Postat av: HannaFindus

Man brukar säga att första mötet hos kuratorn kan svida som fan, men det viktigaste är att man försöker. Det känns trots allt skönt att bara tjata sönder någon man vet lyssnar och inte för det vidare.

Hoppas verkligen att du mår bättre snart. Moder natur är åtminstone snäll mot oss.

2011-04-16 @ 10:53:27
URL: http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0