Valborg i Landskrona

Jahaja, det är som rubriken lyder, valborg i Landskrona idag. Och jag har ångest... Har 300 spänn. Till resten av månaden. Luren är laddad, räkningarna betalda, kattmat införskaffat och även lite människomat - men långt ifrån tillräckligt. Fy fan asså det kommer bli en låång månad... Tur att jag får 200 av min hyresvärd för den städningen jag delade med hon andra inneboende, blir iallafall lite mat ett packe cigg o en holk elr nåt...
Och där är en sak som stör mig. En kille jag typ varit halvt intresserad av sen sist jag var i Landskrona för ett år sen.. Vi har haft kontakt med jämna mellanrum och i förra veckan hade han skickat vänförfrågning till mig på facebook, o gillat min ändrade relationsstatus (singel). Typ fem dagar senare åker jag till Lanskrona, och han tar bort mig igen.. wtf liksom? haha..
Känner mig så tragisk sen de tog slut med killen.. Mobilen plingar aldrig, bara när mamma ringer.. och de tre senaste gångerna någon tagit kontakt med mig har de antingen ångrat sig, behövt röka elr skrivit till fel person. Får hoppas vinden vänder snart. Och jag måste sluta vara så blyg, och lära mig att ta lite plats i sociala sammanhang. Något jag har jävligt svårt för, får panikångest om jag sitter med enstor grupp människor.. speciellt om jag känner mig pressad att prata o hålla på.. Nä usche, jag trivs bäst i min egen bubbla, där jag kan släppa in en person åt gången. Inte fler, för då spricker bubblan. Det är jag det.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0