varför måste man skriva en rubrik? låt inlägget tala för sig själv för fan

Mitt nya liv... ja de har väl börjat nu. Vet inte va jag ska göra med det bara :P haha... jag vet ju vad jag måste ta tag i osv men jag menar på vardagarna har ju ingen o umgås med..... Kan inte sitta hos mamma o uggla hela tiden. Familjen här går ju att sitta med, en stund, men det blir för mkt.. Konstigt att man kan bo i samma hus, men ändå leva i vitt skilda världar. Tjejen som bor här är dock lite lättare att umgås med, där får jag utlopp för vissa sidor. Kan sitta o dricka kaffe o röka cigg i timmar o snacka om kläder, killar o smink. Men det pallar jag inte heller varje dag :P max en gång i veckan, kanske två.. Men men de kommer väl, jag har en känsla av att man kanske stöter på lite likasinnade vänner på komvux haha... av alla ställen....
men men ska försöka hitta på nåt o göra. de va bara 2h knappt sen jag rökte så lite tidigt för det, o har för lite cigg för o bara gå ut o sätta mig nånstans :P mamma sade att hon o hennes kille plockar upp mig senare, de skulle ut på en piknik i solen, har en känsla av att det dröjer några timmar till..
Hittar nog nåt att göra.. mina naglar ser ut som fan ;)
peace

Kommentarer
Postat av: jessica wallin.

hej!

följ gärna min blogg, har runt 600 besökare VARJE dag! :)

kram. ♥

2011-04-26 @ 19:03:10
URL: http://jesssicawallin.blogg.se/
Postat av: J.G~

Good evening ☆ミ(o*・ω・)ノ

2011-07-13 @ 21:38:03
URL: http://jaygee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0