Ambitiolös

Praise the lord! Jag återfann inlägget som dissade mig imorse.... here it comes
Har verkligen inte haft någon lust att skriva något sista tiden. Vet faktiskt inte varför. Lovade ju bilder på mina gräsmuffins men har ännu inte lagt in dem i datorn så det får vänta.
Sen har baby fått veta att jag har en blogg.... va kul. Roligt att man får ha nåt ifred. ''Men vill du ha det ifred så betyder det att du har nåt o dölja''. Visst jag har skrivit saker här jag aldrig skulle få för mig att berätta för honom, som när jag hade en sexdröm om en annan kille tex. Men hade jag sagt det hade det bara blivit en massa onödigt tjafs. Jag har sagt till han att är där något som han borde veta så får han veta det, men jag tycker inte sexdrömmar kan räknas till 'saker han borde veta'. Eller har jag fel?
Sen är det så jävla skönt att kunna vräka av sig.... DIN SVARTSJUKE JÄVEL VARFÖR SKA JAG ALLTID LIDA AV DIN TILLITSSTÖRNING VÄX UPP ISTÄLLET O SLUTA VA SÅ PARANOID!!!!!!!!!!!!!! Som det där tex, det skulle jag aldrig säga till honom. Visst skulle jag vädra mina känslor, men jag hade aldrig sagt det på det där sättet. Men det betyder inte att jag inte behöver få ut det.
Jag förstår mig inte på killar. Har jag pratat med min tjejkompis i en timme o jag inte vill säga detaljerat vad vi pratat om, ja då har jag något att dölja. Om jag inte ringer han inom en timme efter han har åkt hem, som häromkvällen då jag kom hem o blev bjuden på ett glas vin av min hyresvärds kille o hans dotter - slutade med tre flaskor, då måste jag ju ha gjort något dumt. Varför skulle jag annars inte höra av mig på nästan 3h? Jo, för att jag gick upp på rummet o dumpade min jacka o mina grejer, sen kallade de ner mig på som sagt ETT glas vin som snabbt blev fler. Jag ringde honom när jag gick ut med hunden vid 23, han åkte hem vid 20.30. Han va så lack att han inte ens svarade när jag ringde, sen dagen efter när han va här på kvällen muttrar han ''ja o självklart e jag fortfarande lack för igår''. VAD ÄR DÄR ATT VA LACK FÖR?!?!?!?! har jag gjort nåt fel??
blir så trööttttttttt........ är det verkligen så fel att hålla sin blogg hemlig för sin kille??? okej om jag hade gett ut den till allt o alla men det är BARA my beloved BFF som har den, va jag vet, har iallafall inte gett ut den till någon annan jag känner... men men
that's life när man valt o bli tillsammans med en svartsjuk kille..
peace
weed vs spice(fake legal weed)

Kommentarer
Postat av: ebba

Allt bra med dig?:)

Gillar din header ;)

2011-04-01 @ 10:58:41
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0