Blackout

Shit vilken helg... baby sov här fre-lör o åkte inte hem förränsent på lördagen, tänkte skriva ett inlägg då men jag däckade framför datorn haha vaknade halv7 i morse o stängde av datorn, släckte lampor, byta om osv. Var helt klubbad igår asså! Började vid 7-8, kunde inte följa baby till bussen följde han till dörren bara, sen drog jag med mig några mackor upp o så fort dom va slut däcka jag igen haha vi åt gräsmuffins igår förstår ni ;)
Jag stör mig på att jag inte tog foto på allt under processen så ni kunde fått se... Hade en halv lidl-påse med kristaller som vi fick bara sådär av vår dealer. Dom köper ju in ett kilo gräs, sen delar dom upp det i bitar så blir det en påse över med pinnar, löv och kristaller. Vi bara körde det i en sil typ grinda det helt, ut med alla pinnar, sen ner med pulvret i smöret. Hade typ 250g smör men de blev ändå inte flytande för mkt gräs så det såg ut som spenatstuvning typ haha... Btw vi gjorde kladdmuffins. Fast när vi kommer hem från malmborgs ser jag att vi hade behövt mer kakao -.- men palla inte springa tillbaka så det blev tyyp 1½msk kakao ist för fyra... öste på lite mer socker istället för att de skulle smaka nåt annat än gräs. Men de misslyckades vi med :P De smakade verkligen baara gräs haha
Men jag säger inte att de var äckliga! De var hur goda som helst :) Och de funkade bra hahaha de bästa jag har ätit i hela mitt liv. Och jag har varit i Amsterdam o käkat spacecakes på flera olika ställen ;) Synd bara att jag brände dom.. De smakade inte bränt, men pappret va ett helvete o få av i botten haha
Men men nu är baby på väg hit igen :S fan va han e klistrig då... vet inte om jag ska försöka hinna duscha innan han kommer.. tror inte det är lönt :P
Ska ta lite bilder på kakorna iaf innan de försvinner helt.. Hade gärna tagit en bild på mig själv med hahahah ni skulle bara se mig hur man ser ut efter 4-5 såna! Men jag ska ju vara anonym så det blir inget med det.
Ni får se bilder senare ikväll när han åkt hem,
have a nice day
peace


Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Kan du beskriva känslan man får av dessa för en laglydig medelklassunge som aldrig ens rökt en cigarett? Är trots allt ganska nyfiken.

2011-03-28 @ 01:23:45
URL: http://nattstad.se/HannaFindus
Postat av: L

det är himla svårt att beskriva... kicken på dessa går inte o jämföra med om man röker det. dessa kickar in långsammare, men sen sitter de också i i flera timmar, ibland en hel dag. man blir liksom lugn o varm i kroppen o huvet, allting blir mycket lättsammare. Hade du ätit dom för första gången hade du antagligen legat på golvet och vridit dig av skratt :) en stor skillnad när man äter gräset också är att jag tycker 'pulnojorna' försvinner, du stoppar inte i dig en halv påse godis efteråt direkt som du kan göra då du rökt. men detta är så svårt, mkt lättare att beskriva en fylla än cannabisrus, för det är så individuellt o olika gräs kan ge olika effekt.

2011-03-28 @ 11:41:17
URL: http://amnesiia.blogg.se/
Postat av: HannaFindus

Okej. Ja, det är definitivt lättare att beskriva en fylla. Har du rökt länge? Du får ursäkta mina dumma frågor, men jag är som sagt ganska nyfiken, hihi.

2011-03-29 @ 11:10:32
URL: http://nattstad.se/HannaFindus
Postat av: L

finns inga dmma frågor bara dumma svar ^^

jag har rökt dagligen sen jag gick i 8e klass, ca5år :)

2011-03-31 @ 11:12:35
URL: http://amnesiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0