-.-

Vad är bättre när man e bakis än en bamsekram? INGET. För bakis var man igår, och man vaknade av en jävla första maj parad utanför fönstret.... Följt av kommunisternas försök att värva kamrater. Ja... Men det blev en chill dag ändå igår, bara puffa o softa o empas kompis tog sig an mitt hår, så nu ser det lite friskare ut :) Längesen jag hade nyklippt och plattat hår, känner knappt igen snyggingen i spegeln ju haha...
Sen på kvällen stack jag ut o träffa 'C' en stund, han som lade till mig på fejsbuk när jag blev singel o tog bort mig när jag kom till landskrona haha... Han påstår att han tog bort mig innan jag tog bort han igen :p För det har jag gjort alla andra gånger haha.. Men igår träffades vi, blev väl en 40mins promenad med prat om allt mellan himmel o jord.. Stötte på hans syster, awkwaaaard.. Men söt var hon. Och sen avslutade vi den lilla bensträckaren med världens längsta och mysigaste kram... så de ska va :) hann inte mer än o komma fram till empas trappa innan man fick ett sms där han skrev hur fin mar var... det värmer så gott, somnade med ett leende på läpparna :)
Idag skall man inte göra mkt.. skulle åkt med empas kille ner till malmö i morse, men han valde att skolka så det blir lite senare... ska bli skönt att komma hem faktiskt, saknar min kisemiss :(
menmen tror jag skall gå o övertrassera mitt konto så man kan få i sig lite nikotin.
Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-02 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0