assåååe

jag pallar inte. Har äntligen börjat ta tag i saker, börjar skolan på måndag. och jag har inga böcker och inga pengar till böcker heller... och soc hjälper mig inte för de vill inte att jag ska plugga överhuvudtaget, de vill att jag ska jobba. vetifan va jag ska göra.. inte så att jag kan skjuta  upp kursstarten tils jag får pengar, jag menar jag har bara 1½ månad på mig.. på en måndad hinner jag inte två kurser + nationella prov o skit... vetifan hur jag ska göra.
och jag måste ringa till körskolan och boka en jävla körlektion, men jag har verkligen inte lust att ta mig an mer just nu, men känner mig tvungen. Och jag måste ringa vårdcentralen o fixa nån o prata med. Det är så jävla många måsten.. jag orkar inte.. jag vill inte.........
och jag måste prata med emil. jag har gått med på att träffa honom några ggr, men jag tror det har blivit föör många ggr. jag tror han tror att vi är tillsammans igen. trots att jag sagt till honom att även om vi träffas o de e bra mellan oss när vi träffas så är jag singel och tänker vara det minst hela sommaren ut. så det får han ta. jag har en dejt i helgen, inte sugen för fem öre. men tror jag ska gå ändå. om inte annat så för att emil ska fatta att vi inte är tillsammans. läste mejl idag som han hade skickat till mig den 29e. inte sett dem innan. kokar rätt bra kan jag säga.
nej nu orkarjag inte....... tappat aptiten äter aldrig upp mina jävla mackor suttit med dom sedan 20 över 9.
vi ses.
peace

Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Finns det inte så att du kan hitta litteraturen på biblioteket, alt. köpa begagnat av någon på tradera eller lycknis eller annat?

2011-05-11 @ 15:04:15
URL: http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0