.

Råttor finns det gott om i denna staden. Du ser dom sällan, men de ställer till med en jävla röra och sprider sjukdomar längs sin väg. Ja råttor finns det gott om.
Var hemma hos 'L' igår och kollade hockey och drack öl. Jag lagade mat till oss, som vanligt, blev enkelt igår, kött på extrapris och potatissallad :P men han tyckte om det iallafall och han blev mätt,det som var huvudsaken. Älskar att göra honom glad :) Jag stannade faktiskt kvar efter hockeyn, lite långt att röra sig hem därifrån så sent tycker jag ;P elr ja, det var ursäkten iallafall... mysigt var det och han körde mig hem i morse:) så nu ska jag äta frukost sen sticka o sätta in pengar till en tjej som han lite kurslitteratur jag behöver..
och en sak till, jag måste flytta innan jag blir galen. tur att 'L' har världens största lägenhet. den kan han ju inte sitta i helt ensam, eller hur ;)
peace

Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Åh, vem är denne "L"?

En ny kärlek?

2011-05-17 @ 08:42:48
URL: http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0